Tuesday, July 5, 2011

I'm moving, clear my stuffs please :)

As the title implies, InsyaAllah, I'll be leaving KL to a new place soon, for some unknown period. Alhamdulillah, something is waiting for me there :) Since masa saya limited, saya nak buat promo in which anda boleh beli items dlm blog ni dgn harga yg anda mahu. Lepas pindah, saya terpaksa stop sementara sbb tak dpt nak bawang everything along. Anyway of course, ada syarat2 :)
  • mesti beli 2 items ke atas 
  • calculate total price yg anda nak bid termasuk pos sekali (utk rate post, sila rujuk tab 'postage').
  • be reasonable ok :) contoh, kalau saya letak harga Rm20, jgn lah bid harga turun sampai RM10 :|
  • promo ni sah untuk semua items kecuali seluar jeans
To order, just email me at fbls.store@gmail.com the items code and ur price or simply fill in the order form and price dekat ' Remarks ' ok.

p/s : Just email me for anything, I don't bite! :)

No comments:

Post a Comment

for any enquiry u're advised to email us at fbls.store@gmail.com * we might not read ur enquiry here tq*